vebinaras pardavėjams
ir norintiems tobulinti savo įtakos gebėjimus.

Kaip "ĮVEIKTI" kliento prieštaravimus - tai viena populiariausių temų, kuriomis esu kviečiamas kalbėti įmonėse. Nors manau, kad žodžis, “ĮVEIKTI” nėra tinkamas. Verčiau tai yra dalykas, kurį reikia mokytis SUVALDYTI.
Ar paskirtumėte porą valandų, jeigu žinotumėte, kad yra vienas konstruktyvus būdas suvaldyti prieštaravimus taip, kad ryšys su klientu ne susilpnėtų, o sutvirtėtų?

VEBINARO metu kalbėJOME:

Kuo mes laikome prieštaravimus ir ką jie reiškia iš tiesų?

Kaip mūsų instinktyvios reakcijos žudo pardavimus?

Būdas, leidžiantis ne tik suvaldyti prieštaravimus, bet ir sukurti ryšį su klientu?

Kas padeda atskirti, prieštaravimo kilmę ir tikrumą ir kaip to išmokti?

Pažvelk į įtakos MENĄ kitu kampu

Vebinaro lektorius
ARNAS MARKEVIČIUS
  • Lektorius, mokymų treneris, verslininkas.
  • Naudojasi praktiškai išbandytais ir patirtais metodais.
  • 10 metų vadovavimo ir įmonių valdymo patirtis.
  • 12 metų patirtis mokymų ir konsultavimo srityje.
.