Renginių sąrašas

PARDAVIMŲ MOKYMAI. TAI MOKYMAI, KURIE SUPURTYS JŪSŲ ĮSITIKINIMUS IR PAKELS REZULTATUS.

 

 

Turbūt jau pastebėjote, kad nuolat kaupiama teorija ne visada duoda produktyvius rezultatus. Klasikiniai pardavimų mokymai inspiruoja darbuotojus dažniausiai tik trumpam laiko tarpui. Pardavėjai, pradėję taikyti gautą informaciją ir negavę greitų rezultatų arba susidūrę su kažkokiomis kliūtimis, vėl praranda motyvaciją ir grįžta prie įprastinės savo bendravimo formos su klientais. Kodėl?

Atsakymas sąlyginai paprastas – pardavėjui trūksta vidinės energijos ir trukdo turimi komunikavimo įpročiai.

Iš kur gauti energijos ir kaip palaikyti pakankamą jos lygį sužinosime seminaro metu. Specialių judesių, šokio, ekspresyvios muzikos, šviesos efektų ir stiprių emocijų pagalba visi kartu auginsime energiją ir mokinsimės kaip ją išlaikyti ateityje. Susieta su jausmais teorija įsitvirtins jūsų atmintyje ilgam.

Daugumai jau ne paslaptis, kad norint sudominti pirkėją, pirmiausia reikia jo klausytis, suprasti emocinius poreikius, o savo paslaugą ar prekę siūlyti kaip problemos sprendimą, kurio klientui jau seniai reikėjo. Ši teorija nebus veiksminga, jeigu pardavėjas nesugebės išlaikyti ir panaudoti savo pozityvios energijos reikiamo kiekio bei netikės tuo, ką siūlo.

Pardavimų mokymai, leis keisti esamą situaciją ir atpažinti bei suprasti esmines pardavimo proceso klaidas, o inovatyvios technikos dėka, gausite rezultatus, kurių galbūt net nesitikėjote.

 

⟶ Pristatysiu emocinių būsenų atpažinimo bei valdymo metodiką.
Treniruosimės kaip sąmoningai pasirinkti emocinę būseną ir didinti energijos kiekį,
kuris leistų stresinėse situacijose išlaikyti entuziazmą ir aukštą energijos lygį.

⟶ Analizuosime pardavimų silpnąsias vietas ir ieškosime efektyviausių, sąmoningų
situacijų keitimo veiksmų, užtikrinančių sklandų ir rezultatyvų komunikavimo su klientu
procesą.

⟶ Didžiausią dėmesį skirsime emociniam nusiteikimui. Griausime klaidingus įsitikinimus
ir išankstines nuostatas. Mokinsimės konkrečių veiksmų, ugdančių pozityvų požiūrį į galimą
rezultatą.

⟶ Klientų emociniai poreikiai yra vieni iš esminių faktorių, nulemiančių sandorio baigtį.
Pristatysiu jums 6 emocinių poreikių metodiką, kurią įvaldę sugebėsite ne tik užmegzti
nuoširdų ryšį su klientu, bet ir leisite jam pasijusti puikiai, įsigijus jūsų prekę ar paslaugą.
Būtent šis esminis momentas skatins pirkėjus grįžti pas jus vėl ir vėl.

⟶ Gilinsimės į žmonių gebėjimą priimti informaciją. Skirtingi klientų charakterių tipai,
lytis ir emociniai poreikiai reikalauja atitinkamų pristatymo būdų. Todėl mokinsimės
specialios technikos, kuri leistų pasinaudoti „naudos kalba“ ir pavyzdinėmis istorijomis,
orientuotomis į konkrečius kliento emocinius lūkesčius.

⟶ Argumentuotai griausime įpročius gintis arba pulti. Kurdami provokuojančias situacijas,
treniruosime emocinį stabilumą ir vidinę ramybę, kuri leistų profesionaliai konsultuoti klientą.

⟶ Nustebsite, kaip naudojantis tam tikrais būdais, galima pasiekti tokių rezultatų,
kokių nesitikėjote.

⟶ Analizuosime klasikines nepavykusių pardavimų klaidas. Atskleisiu jums dar vieną
edukacinį pardavimo proceso būdą, kurio dėka galėsite pakeisti veiklos būdus ir
rezultatus visam laikui.

⟶ Kad visa išdėstyta teorija ir metodai teiktų naudą – sutelksime visą dėmesį į integravimo
procesą, kuris leis jums savarankiškai ir užtikrintai keisti savo įprastinius ir neefektyvius
pardavimų proceso veiksmus.

Turiu iš anksto jus įspėti, kad nebus patogu, dalyvaudami mano pardavimų mokymuose žmonės turi išeiti iš komforto zonos bei susidurti akis į akį su savo baimėmis, įpročiais, įsitikinimais, kurie iki šiol jiems daug laimės nesuteikė.

Jeigu nuspręsite siųsti tik savo darbuotojus, ateityje, kuomet būsite be nuotaikos ir entuziazmo, pavaldinių per didelė džiugi energija gali jus truputį erzinti. Žinoma, juokauju. Nesvarbu ar esate vadovas, ar darbuotojas, ši programa skirta visiems, norintiems ne tik siekti geresnių finansinių rezultatų, bet ir pakeisti savo pačių asmeninę gyvenimo kokybę.

RENGINIO PROGRAMA

Būsenų valdymas
Pardavimo proceso apžvalga
Pasiruošimas pardavimui
Poreikių išsiaiškinimas bei atpažinimas
Pristatymas
Prieštaravimų valdymas
Pagalba priimant sprendimą
Analizė ir alternatyvūs sprendimo metodai